Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018

ΣΑΣ... ΓΕΛΑΣΑΝΕ

Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο...
Κάποιοι, που, όμως, είναι λίγοι, μου' παν οι καλά τσεκαρισμένες πηγές πληροφόρησής μου, χάρηκαν και το έριξαν και στα.. ούζα για την ολιγοήμερη απουσία μου απο το μετερίζι της ενημέρωσης μέσω του εξαίρετου Blogg Kalimera Andros, το οποίο και είναι πολυ καλα και ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ απο πολλούς και μάλιστα και εκτός νησιού.
Και επειδή ΤΖΑΜΠΑ πίνουν και... γλεντούν και χαίρονται, θέλω να τους διαβεβαιώσω και δημόσια σήμερα, Κυριακή 4 του Νοέμβρη οτι η απουσία μου οφείλεται μόνο και μόνο εξαιτίας της οδοντιάτρου μου και των προγραμματισμένων μου επισκέψεων στο ιατρείο της, που δυστυχώς βρίσκεται στην Αθήνα, οπότε και έφυγα απο το νησί με βαριά καρδιά, ενώ για την απουσία μου, και την καθημερινή επαφή μαζί σας με τα κείμενά μου τον κύριο λόγο έχουν οι εργασίες της γιατρού.
Και μόνο αυτές.
Αλλά θέλω να πω σε αυτούς τους ολίγους που χαίρονται για την έντυπη και καθημερινή παρουσία μου, να μη χαίρονται γιατί σε λίγο θα' μαι πάλι στο νησί, οπότε και η χαρά τους... ΠΑΕΙΙΙΙΙΙΙ.
Και λέγω ΠΑΕΙΙΙΙΙ, αφού από εδώ και στο εξής δε θα χαριστώ σε κανένα. Και όλοι τώρα από την ώρα που θα πατήσω το πόδι μου στο νησί και θα μπω στο τσαρδί μου, εκεί στο Άνω Στιβάρι θα έχουν ονοματεπώνυμο και διεύθυνση παρακαλώ.

Θέλω, όμως, να σας πω οτι κατά τη διάρκεια της απουσίας μου από την αγαπημένη μου Άνδρο και τους φιλους μου, κάποιοι εκ των οποίων ειναι φίλοι μου πάνω απο 20 χρόνια, διαπίστωσαν ότι κάτι δεν πάει καλά με την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ των ειδικών απορριμμάτων, και ότι το θέμα έχει δημιουργηθεί εκ των έσω, δηλαδή από αυτούς που για να συλλέγουν τα ανακυκλώσιμα υλικά ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ απο τον Δήμο μας.
Και αυτό δεν το σηκώνω με τίποτα.
Και δεν το σηκώνω, δημοσιογραφικά εννοώ, γιατί δεν είναι δυνατόν και να πληρώνεσαι απο λεφτά των φορολογούμενων πολιτών και να μην κάνεις καλά τη δουλειά σου.
Ενώ, επιπλέον, σαμποτάρεις και τους... συνεργάτες σου.
Αλλά επειδή στις μικρές κοινωνίες... ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο, εκτός απο μένα το' μαθε και ο δήμαρχος που άστραψε και... βρόντηξε, και τώρα την... ουρά κάτω απο τα σκέλια.
Και φυσικά
ο νοών
νοείτο.

Υ.Γ.
Μη χαίρεστε έτσι;;;;
Επιστρέφω... δριμύτερος και με ονοματεπώνυμα
και διευθύνσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...