Τετάρτη 8 Ιουλίου 2020


GOOD MORNINGGGGGG BROTHERS
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ και καλημεριτσες σε ολα τα αγορια και τα κοριτσια σε ολη την αδριωτικη και..οχι μονο επικρατεια,καθως ευλπισθω το δικο μας πλεον Kalimera-andros.blogspot.com Ξαναβγαινει και μαλιστα δριμυτερο αφου οπως χρονια εχω μαθει θα επικροτει καθετι καλο,αλλα θα πιπερωνει και τα κακως κειμενα του νησιου μας.
Πρωτα ομως θελω να σας πω ποιος ειμαι εγω ετσι ωστε να μην ρωτατε δεξια και αριστερα αλλα και στους καφενεδες ποιος και απο που ηρθα.
Ειμαι λοιπον ο Αθανασιος Λαμπροπουλος που για 36 ολοκληρα χρονια δημοσιογραφουσα στην εγκυροτατη αλλα αειμνηστη πλεον ημερησια Εφημεριδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ με κυριο αντικειμενο το αστυνομικοναυτιλιακο ρεπορταζ.Παραλληλα δημοσιογραφουσα με το ιδιο αντικειμενο και στο Αθηναικο Πρακτορειο Εδησεων(ΑΠΕ-ΜΠΕ).
Οι φιλοι μου με φωναζουν Θανο και καποιοι και Νασο οποτε μπορειτε και σεις να με λετε με οποιο ονομα γουσταριζετε,και δεν θα σας παρεξηγησω επ ουδενι λογο.
Οταν πρωτοηρθα λοιπον στην ΑΝΔΡΟ μας και απεκτησα το δικο μου τσαρδι,και αυτο χαρη στον επι 30 χρονια φιλο μου Ιωσηφ ειδα και διαπιστωσα οτι δεν δουλευουν ολα ρολοι αλλα οπως ο καθεις ηθελε.
Δηλ.κατα το δοκουν και κατα το προσωπικο συμφερον,με αποτελεσμα ομως το νησι να εχει αποκτησει μια αρνητικη εικονα εξωθεν,και οταν λεω εξωθεν δεν ενοω την δικη μας πατριδα αλλα και στο εξωτερικο.
Και πως να μην συνεβαινε αυτο αφου ο καθεις πεταγε τις βρωμιες του ακομα και μεσα στην θαλασσα,ενω οι περισσοτεροι εκ των μονιμων κατοικων δεν εβλεπαν και τους Αθηναιους που ειχαν σπιτια στο νησι με καλο ματι.
Εγω πανω στο θεμα της καθαριοτητας εχω μια υπερμετρη ευαισθησια που καλο θαναι να μην την δειτε να...αγριευει,γιατι τοτε βγαζω φιδια σαν τον Καβο-Ντορο και δεν ξερω πως αντιδρω.
Για αυτο σας ΛΕΓΩ τα σκουπιδια σας τα οικιακα στους γκρι καδους,τα ανακυκλωσιμα στους πρασινους ενω αν εχετε κλαδια,χορτα και οικοδομικα υλικα τηλεφωνειτε στον Δημο στην υπηρεσια καθαριοτητας η οποια και ειναι υποχρεωμενη ειτε να τα μαζεψει ειτε να τα....ΦΑΕΙ.
Λοιπον τωρα που σας συστηθηκα αναμενω να μην ξεχνατε να διαβαζετε καθημερινα το KALIMERA-ANDROS και δεν θα χασετε,αφου ολο και κατι θα μαθαινετε.
Και υποψιν οτι το καθε κειμενο θαναι διπλοτσεκαρισμενο απο παντου.
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ.


Υ.Γ
Και μην ξεχνατε παρακαλω οταν πηγαινετε
σε πολυσυχναστους χωρους να φορατε απαραιτητα
την προστατευτικη μασκα.
ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...