Τετάρτη 15 Ιουλίου 2020



ΛΥΠΑΜΑΙ αν δεν σας βρισκουν συμφωνους με αυτα που γραφω αλλα χρονια τωρα ετσι εχω μαθει και ετσι κανω και θα κανω,οταν διαπιστωνω οτι καποιοι και δεν θα πω ποιοι ειναι τωρα τουλαχιστον εγκληματουν με την αδιαφορια τους δε κοινα πραγματα οπως ειναι η συγκεκριμενη μπετοβεργα που ακουσον ακουσον συγκρατει στο εδαφος το γκολποστ στο γηπεδο του Γαυριου.
ΛΥΠΑΜΑΙ επισης που καποιοι-ες βριζουν και με φρασεις που εγω τουλαχιστον δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε ουτε και για ορκισμενους εχθρους μου,ενω αυτοι χωρις καν να με γνωριζουν προσωπικα,χωρις να γνωριζουν την δημοσιογραφικη μου πορεια και οχι μονο ΒΡΙΖΟΥΝ,χωρις ομως να ειναι σε θεση να δικαιολογησουν τετοιες εγκληματικες εικονες.
Και για να τους πω οτι πριν λιγες ημερες παιδακι στο γηπεδο του Γαυριου τραυματισθηκε ευτυχως ελαφρα απο μια καραμπινατη κακοτεχνια,που ισως δεν μπορεσα να μαθω αν ειναι η συγκεκριμενη και σκουριασμενη μπετοβεργα.
Καποιος δε μου εγραψε οτι αφηνει τα παιδια του να αθλουνται στο γηπεδο του ΓΑΥΡΙΟΥ,και γω του απαντω εγω τα δικα μου ΟΧΙ ΟΧΙ δεν θα τα αφηνα,γιατι τα αγαπω και τα θελω ολοζωντανα.
Ομως να πω οτι Λυπαμαι και για τους αιρετους που μεχρι στιγμης τουλαχιστον,εκτος ενος που ευσθητοποιηθηκε μολις ειδε την αναρτηση και μου ειπε οτι θα φροντθισει αμεσα το κοψιμο της μπετοβεργας,ολοι οι αλλοι συν τον Δημαρχο Σιωπουν λες και δεν τους αφορα η ανθρωπινη και δη η παιδικη ζωη.
Ε και για αυτο ΛΥΠΑΜΑΙ περισσοτερο,γιατι περιμενα αμεση επεμβαση.
Και γιθα να ξερουν οι....υβριστες οτι αυτο που κανω θα συνεχισω να το κανω μπας και καταφερω να αλλαξω εστω και λιγο τα κακως κειμενα του νησιου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...