Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΣ ΨΑΡΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΞΕΙΣ ΚΩΛΟ...

Ψάρι δεν τρως.... αλλιώς!
ΛΟΓΙΑ, ΛΟΓΙΑ, ΛΟΓΙΑ και όλο ΘΑ και ΘΑ και ΘΑ, σάς βαρέθηκα και σάς το λέω φόρα παρτίδα με περίσσιο τσαμπουκά, αλλά και θάρρος, κάτι που έχω διαπιστώσει ότι σε σας, καλοί μου επίδοξοι μνηστήρες του δημαρχιακού θώκου της Άνδρου μας, της πολυαγαπημένης και λατρεμένης μας, που λέει κι η φίλη και καλή δικηγόρος, η Σούλη από το Γαύριο, δεν υφίσταται ούτε για δείγμα.

Και σας το λέω, επειδή εγώ είμαι ακόμα εδώ και θα είμαι και μετά τις επικείμενες εκλογές, ενώ κάποιοι από σας, λατρεμένοι μου μνηστήρες, μετά το πατατράκ της ήττας τους, θα πάρουν το παπόρι της γραμμής και από εδώ παν και οι άλλοι...
Έγινα κατανοητός;;
Και πάψτε, επιτέλους, να αναρωτιέστε και να ψάχνετε δεξιά και αριστερά, και να ρωτάτε ουχί με καλή διάθεση και ύφος ποιος να' μαι εγώ που μπήκα ξαφνικά στα... χωράφια της ενημέρωσης της Άνδρου, και επιθυμώ όχι μόνο να σας γαλουχήσω στα δικά μου γούστα, αλλά και να σας παρασύρω στον αρεστό μου δήμαρχο ή ακόμα και έπαρχο.

Σας λέγω, λοιπόν, για πολλοστή φορά, ΗΡΘΑ για να ΜΕΙΝΩ και θα ΜΕΙΝΩΩΩΩ, για αυτό πάψτε να ψάχνετε ψύλλο στα άχερα και να ρωτάτε ακόμα και την καφεντζούυυυυ, που μου φτιάχνει, αλλά και μου λέει τα μελλούμενα καθε πρωινό, εκεί κάτω στο λιμανάκι του αγαπημένου Μπατσίου, παρέα με τσι πάπιες και τσι χήνες.
Αν, λοιπόν, με θέτε, φίλτατοι μνηστήρες, εκεί θα με βρείτε και θα μάθετε τα πάντα για την αφεντομουτσουνάρα μου.
Γκε-Γκε;
Τώρα, και επειδή έχω κάνει όλες τις ενέργειες για τη μεταδημότευσή μου από τα Δυτικά Προάστεια της Αθήνας, και ουχί από τα ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΕΙΑ, στην Άνδρο μας, σας έχω ερευνήσει καλά ΟΛΟΥΣ όσοι θέτε να εκλεγείτε για δημαρχαίοι και επαρχαίοι στις εκλογές του Μαγιού και έχω, ήδη, καταλήξει ΠΟΙΟΝ από εσάς θα ψηφίσω.
Σας τσιτάρησα, εεεεε;
Σας καράφλιασα, εεεε;

Αμ δε, που θα σας πω με ονοματεπώνυμο, ποιος είναι εκείνος που θέλω να ματαξαναδώ για δήμαρχο, αλλά και έπαρχο.
Το μόνο, έτσι για να ΣΑΣ διευκολύνω, αγαπητοί και φίλτατοι μνηστήρες μου, και να μη ρωτάτε δεξιά και αριστερά ποιος είμαι εγώ και ποιον θα στηρίξω, σας λέγω τούτο και τίποτα άλλο μέχρι και τσι εκλογές του Μαγιού του 2019.
Είναι Ανδριώτης, μένει και εργάζεται στο νησί και πάνω από όλα είναι επιστήμονας, με διπλή ειδικότητα και ΑΓΑΠΑΕΙ το νησί μας.
Δεν καταλάβατε ακόμα;;;
Ε, ας προσέχατε με ποιον ήπια καφέ στο ΓΑΥΡΙΟ.


Υ.Γ.:
Πάντως, να σας υπενθυμίσω ότι,
κατά πως λέει και η λαϊκή μας παροιμία,
"ψάρι δε τρως, αν δε βρέξεις κώλο".
Τουτέστιν, βρέξτε τον κώλο σας,
για να διεκδικήστε το δημόσιο αξίωμα,
τόσο του Δημάρχου, όσο και του Επάρχου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...