Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

ΣΑΣ ΓΕΛΑΣΑΝΕ, ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ

Πληροφορήθηκα ότι ΚΑΠΟΙΟΙ χάρηκαν, και μάλιστα το εκδήλωσαν και στον καφενέ, μεταξύ "τύρου και αχλαδιού", γιατί είχα να εμφανίσω καιρό τα γραφόμενά μου ενώπιον σας και μέσα από το kalimera-andros, ένα blog που είναι και διαβαστερό και μάς φτιάχνει και τη... χιουμοριστική μας διάθεση.
Συντροφάκια, σάς γελάσανε ότι η αφεντομουτσουνάρα μου θα κάνει πίσω επειδή κάποιοι συντοπίτες μου, εκεί στην πολυαγαπημένη μας Άνδρο, απλά δε με γουστάρουν, και ως εκ τούτου, εγώ πρέπει να κάνω πίσω.

Ε ΟΧΙ μάγκες μου, δε θα σας κάνω το χατίρι και θα λέω καθημερινά 

τα σύκα... σύκα και τη σκάφη... σκάφη, που λέει και ο λαός μας, ενώ όσον αφορά τις φιλίες και τα κολλητηλίκια μου με κάποιους και κάποιες στο νησί μας, θέλω να σας γράψω κατηγορηματικά ότι επειδή είμαι νέος κάτοικος του νησιού μας (που σημειωτέον το διάλεξα ανάμεσα από δεκάδες νησιά ανά την Ελλάδα), οι όποιες φιλίες και τα όποια κολλητηλίκια μου είναι... μετρημένα, και μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού σας.
Ως εκ τούτου, μην ανησυχείτε καθόλου ότι μπορεί να δημιουργήσω και ΓΙΑΦΚΑ (χαχαχαχα)

Το διάβασες Νικόλα, Θανάση, Σπύρο, Γιάννη και όσοι άλλοι τέλος πάντων αναρωτιούνται φωναχτά, όμως, τι θέλω εγώ στο ΝΗΣΙ ΣΑΣ;
Τώρα είναι και δικό μου νησί.
ΑΜ ΠΩΣ;;;;;;
Λοιπόν, και για να μη σας κρατάω σε αγωνία ή κοινώς σε... αναμμένα κάρβουνα, σας δηλώνω ρητά και κατηγορηματικά ότι: ΠΡΩΤΟΝ, φίλος εδώ και πάρα πολλά χρόνια είναι ο Ιωσήφ και πρόσφατοι, και πιστεύω για πάντα, ο Νικόλας και ο Θάνος απο το Μπατσί και ο Θεοδόσης από τη Χώρα.
Και δε θα σας αποκαλύψω ποιους εννοώ πραγματικά.
Και δε θέλω, ΟΥ ΟΥ ΟΥ.
Έτσι, για να μην παρεξηγηθούμε.

Και αν αναρωτιέστε ποιον προτιμώ για δήμαρχο και ποιον πραγματικά θα στηρίξω στις επικείμενες δημοτικές εκλογές, ε, αυτό αφήστε το για αργότερα, τότε που όλοι θα έχουν βγάλει τις κουκούλες και φόρα παρτίδα θα μας ζητήσουν να τους ψηφίσουμε.
Αλλά θα σας πω μόνο τούτο και τέλος
"Τι είναι αυτό που κάνει Νιάου-Νιάου στα κεραμίδια";;;;;
…. ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ
ΝΟΕΙΤΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...