Σάββατο 4 Μαΐου 2019

ΗΛΘΟΝ, ΕΙΔΟΝ ΚΑΙ... ΑΠΗΛΘΟΝ

Οι "χωματερές" σας είναι στις εισόδους του Μπατσίου, που λέτε 
ότι είναι και τουριστικό...
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, ΑΛΗΘΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ και πάει λέγοντας, αφού οι ευχούλες ισχύουν για πολύ ακόμα, τόσο από μένα, τον ενοχλητικό για κάποιους και κάποιες, που αν και υποστηρίζουν ακόμα και δημόσια την ΑΝΔΡΟ μας, όπου βρεθούν και όπου σταθούν την ΕΚΘΕΤΟΥΝ, και μάλιστα ανεπανόρθωτα, όσο και από όσους πονάνε για την κατάντια της.
Γιατί ΚΑΤΑΝΤΙΑ είναι να έρχονται οι ξένοι, αλλά και οι Έλληνες επισκέπτες στο νησί μας και το πρώτο που αντικρύζουν είναι οι κατά τόπους μικρές αλλά και μεγάλες ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ, που κάποιοι έχουν δημιουργήσει με τα πάσης φύσεως οικιακά τους ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.
Γιατί ΚΑΤΑΝΤΙΑ είναι να μαζεύει ο Δήμαρχός μας με τους εργάτες καθαριότητας τις ΒΡΩΜΙΕΣ κάποιων, και σε λίγες μέρες ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.

Και οι "χωματερές" σας δεν είναι όπου και όπου, αλλά στις εισόδους του Μπατσίου, που λέτε ότι είναι και τουριστικό, λίγα μόλις μέτρα από τα υγειονομικού ενδιαφέροντος καταστήματα του Γαυρίου, στο Απροβάτου, εκεί πάνω στον κεντρικό δρόμο, αλλά και σε πολλά εμφανή σημεία λίγο έξω από τη Χώρα. 
Και τα σκουπίδια, ρε μάγκες μου, δεν πάνε εκεί μόνα τους, αφού δεν έχουν... ποδαράκια.
Τα πάτε και τα πετάτε εσείς.
Τελεία και Παύλα.
Αλλά για να σας δω όταν ο δήμαρχός μας αποφασίσει να εφαρμόσει τον Κανονισμό Καθαριότητας;
Που προβλέπει ακόμα και πέραν από τις συστάσεις και ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ;

Αλλά πολλά είπαμε για την καθαριότητα, που κατά πώς λέμε είναι η ΜΙΣΗ ΑΡΧΟΝΤΙΑ (αυτό κάποιοι το' χουν ξεχάσει τελείως) και ας πιάσουμε και λιγουλάκι τα εκλογικά και τις όποιες ζυμώσεις γίνονται τούτες τις μέρες, ακόμα και μέσα στους καφενέδες, όπου ως γνωστόν, ο καθείς εξ ημών λέει το μακρύ του και το κοντό του, και κάποια από αυτά τα λεγόμενα προκαλούν ακόμα και γέλια μέχρι δακρυων.
Ασφαλώς, βέβαια, υπάρχουν και κάποιοι που ότι  λένε το ζυγιάζουν πολύ καλά προτού το ξεστομίσουν και οι οποίοι δυστυχώς από ότι έχω ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΕΙ, είναι μετρημένοι στα δάχτυλα ενός χεριού.

Όσο για τους υποψήφιους για τον "Δημαρχιακόν Θώκον", ε εκεί ΑΣ' ΤΑ να ΠΑΝΕ.
Και λέω άσ' τα να πάνε, αφού από όσα έχω παρακολουθήσει, τόσο από τις ομιλίες τους, όσο και από τις πράξεις τους, εκεί με παραπέμπουν.
Και έχει φτάσει υποψήφιος, που, ήδη, κατέχει ΑΡΧΟΝΤΙΚΗ θέση, να μη βλέπει τον κακοτράχαλο μοναδικό δρόμο που οδηγεί στη Χώρα και είναι στην αρμοδιότητα του, και να μας λέει ότι ΛΑΤΡΕΥΕΙ την Άνδρο μας και αν τον ψηφίσουμε θα την κάνει... ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ της Ευρώπης.
Μα είναι να μη γελάσω τώρα;
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.

Ασφαλώς και κάποιοι και κάποιες από εσάς ΓΕΛΑΤΕ μαζί μου, και πολύ καλά ΚΑΝΕΤΕ.
Επίσης, υπάρχει υποψήφιος, που άκουσον - άκουσον, ενώ είχε… ΝΤΑΛΑΒΕΡΙΑ με τη δικαιοσύνη μας ζητά (Γιατι άραγε;) να τον κάνουμε ΔΗΜΑΡΧΟ.
Ε και ξαναμανα ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Καθάρισε πρώτα, κύριέ μου, με τις ποινικές διώξεις που σου' χουν απαγγελθεί από τον ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ και μετά τα... ξαναλέμε
Όμως, αν και μέχρι σήμερα δεν έχω πάρει θέση για το ποιος είναι ο καταλληλότερος για ΔΗΜΑΡΧΟΣ μας, τώρα "ήρθεν η ώραν" να το κάμνω.
Και θα το ΚΑΜΝΩ γιατί 2 χρόνια τώρα που είμαι κάτοικος της ΑΝΔΡΟΥ μας τον παρακολουθώ στενά και επισταμένως.
Και έχω διαπιστώσει ότι ο σημερινός ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ναι μεν έχει διαπράξει τα όποια λάθη, αλλά την ΑΝΔΡΟ την αγαπάει, την πονάει και νοιάζεται για αυτήν.
Και αυτό το αποδεικνύει ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.

Και να σας πω και κάτι ανάμεσα στους υποψήφιους που έχει συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιό του, υπάρχουν ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ συμπολίτες μας, όπως π.χ. ειναι ο Αντώνης Aντώνογλου, ο καλός λογιστής από το Γαύριο και για τα τοπικά ο Κώστας Πετρίσης στο Μπατσί, στο Απροβάτου ο ανεξάρτητος Δημήτρης Σταμάτης (ΛΑΟΥΤΟΣ) και στο Γαύριο ο παλιός λοστρόμος Κώστας Μούλας.
Και όλοι αυτοί εμένα κάτι μου λένε
Και τώρα που μάθατε ποιος μου κάνει για δήμαρχος για την ΑΝΔΡΟ μας, ελπίζω να μη μου σέρνετε τα εξ αμαξης.
ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ.

Υ.Γ.:
ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΤΑ' ΠΑΜΕ....
ΞΕΡΕΤΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...