Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020



ΤΩΡΑ ξερω οτι καποιοι-ες απο εσας εδω στον τοπο που αγαπησα μολις πατησα το ποδι μου θα αρχισετε το τροπαρι τι θελει τωρα αυτος,τι ζηταει και στο κατω κατω ΞΕΝΟΦΕΡΤΟΣ ειναι δεν μας αφηνει στην μεχρι τωρα ησυχια μας,δεν κοιταει την δουλεια του.
Αυτα και ισως αλλα πολυ χειροτερα θαπειτε αλλα εμενα μαγκες μου Μπενακης-Βγενακης,και σε οποιον αρεσει τουτη η σταρατη απαντηση μου.
Ετσι εμαθα 36 χρονια μαχιμης δημοσιογραφιας Ετσι κανω και τωρα.
Προχθες που λετε στην πρωινη μου βολτα στο Γαυριο και πριν παω στο ΑΔΡΙΑΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ για την καφεδια μου,εκει καλε κατω απο τις χαρουπιες εξω απο το λιμανι μας,τα βηματα μου με εφεραν στο Γηπεδο οπου καθημερινα παιδια,αγορια πιθανον και κοριτσια αθλουνται ειτε παιζουν ποδοσφαιρο αναμεταξυ τους η με αλλες ομαδες απο τα Κυκλαδονησια.
Και ειναι παιδια.
Το ματι λοιπον του αδεσποτου αριστερου σκυλου που επεσε λετε??
Στα κατασκευασμενα απο σωληνες,πανω στις οποιες η σκουρια ηταν πρωτη μουρη στο Καβουρι,ενω παρατηρωντας και πλησιαζωντας πιο κοντα ειδα με τρομο οτι το κατασκουριασμενο γκολποστ το ειχαν δεσει με χοντρα σχοινια απο υπερυψωμενο χοντροσυρματενιο φρακτη,προφανως για να το αποτρεψουν να πεσει και να καταπλακωσει ειτε τον τερματοφυλακα ειτε καποιον αλλον παικτη που παιζωντας μπαλιτσα ηταν στο συγκεκριμενο γκολποστ.
ΠΡΟΚΑΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩ λοιπον τον φιλο δημαρχο να καλεσει και να τραβησει,και οχι μονο, το αυτακι του αντιδημαρχου που ειναι επιφορτισμενος με τον αθλητισμο και τις εγκαταστασεις οπου και αν βρισκονται αυτες.
Τον προκαλω δεν του το ζητω απλα,γιατι  αν το συγκεκριμενο γκολποστ ξεκολησει και πεσει πανω σε καποιον παικτη θα τον τραυματισει για να μην πω τιποτα χειροτερο.
Περιμενω λοιπον να μαθω αν το κατασκουριασμενο και δεμενο με σχοινια γκολποστ αλλαχθει η επισκευαστει εδω και τωρα,και οχι του χρονου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...